Aby zwrócić produkty, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami: 

  • 1. Przeczytaj poniższe warunki i zasady dotyczące zwrotu produktów.
  • 2. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na koncie klienta.
  • 3. Na podstawie informacji zawartych w formularzu zwrotu wyślemy kuriera na wskazany przez Ciebie adres w celu odbioru produktu lub produktów, które chcesz zwrócić.
  • 4. Po dotarciu produktów do nas i ich sprawdzeniu, skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia przebiegu i zakończenia tej procedury.
  • 6. Returnarea se poate face si personal la punctul nostru de lucru (adresa in pagina de contact).

Warunki i zasady

Zwrot produktów jest akceptowany zgodnie z poniższymi warunkami i zasadami oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dyrektywa 2011/83/UE), a także wprowadzającymi zmiany w niektórych ustawach.

Produkty objęte zamówieniami zawartymi online mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Przed upływem okresu odstąpienia konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez konieczności uzasadnienia decyzji o odstąpieniu i bez ponoszenia innych kosztów, niż te określone w art. 13 ust. 3 i art. 14 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia, w którym wszedł w fizyczne posiadanie produktu.

Zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania w celu ochrony integralności produktów.

Zwracany produkt musi być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony.

Konsument ponosi odpowiedzialność jedynie za zmniejszenie wartości produktów wynikające z ich użytkowania w sposób inny niż konieczny do ustalenia ich charakteru, cech i funkcjonowania, zgodnie z art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.

Sprzedawca zwróci wartość produktu maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Konsumenta o jego decyzji o odstąpieniu od umowy i akceptacji zwrotu. iUni.pl może opóźnić zwrot wartości produktu do momentu otrzymania produktu. Kwota zwracana za produkty zostanie wypłacona po weryfikacji produktów i ustaleniu zgodnie z porozumieniem lub procedurami prawnymi sposobu zwrotu środków.


UWAGA!
 

Produkty elektroniczne są odpowiednio zapakowane przez producenta, z użyciem zabezpieczeń / ochronnych podpór z kartonu lub polistyrenu, folii bąbelkowych, aby zapewnić im bezpieczeństwo podczas transportu. Produkty zwrócone w innych opakowaniach niż te dostarczone przez producenta, bez niezbędnych zabezpieczeń, mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu. Istnieje oczywiście możliwość odpowiedniego zapakowania, nawet jeśli oryginalne opakowanie nie jest dostępne, w celu zapewnienia bezpiecznego transportu produktu. Konsument powinien upewnić się, że produkt jest odpowiednio zapakowany do zwrotu.
Jakiekolwiek zmiany stanu produktów, które uniemożliwiają ich ponowną sprzedaż, prowadzą do nałożenia opłat za przywrócenie produktów do stanu, w jakim zostały dostarczone.
W przypadkach, gdy zwracane produkty są uszkodzone lub niekompletne, wykazują ślady użytkowania, zarysowania, uderzenia, wstrząsy elektryczne, brak akcesoriów lub gwarancji, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty z wartości produktu (wartość z VAT), której wysokość zostanie przekazana po ocenie szkód.

Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku nadużyć (powtarzające się zwroty).

Jeżeli produkty do zwrotu były objęte dodatkowymi bonusami, należy je również zwrócić. Jeśli zakupiłeś kilka produktów tego samego rodzaju i chcesz zwrócić wszystkie, upewnij się, że tylko jeden został otwarty. Zwrot pozostałych produktów jest akceptowany tylko wtedy, gdy są zapieczętowane.

W przypadku jakichkolwiek reklamacji i zgłoszeń prosimy o kontakt pod adresem: vanzari@iuni.ro



 Formularz zwrotu znajdziesz na swoim koncie klienta obok zamówienia. >> Twoje konto