Wszystkie nowe produkty sprzedawane na iUni.pl objęte są 24 lub 48 miesięczną gwarancją, w zależności od oferty, z której skorzystałeś.
Warunki gwarancji są zgodne z przepisami prawa: Rozporządzenie Rządu nr. 21/1992 w sprawie ochrony konsumentów i GEO nr. 140/2021 w sprawie niektórych aspektów związanych z umowami sprzedaży towarów.
Gwarancja nie obejmuje produktów, które wykazują fizyczne uszkodzenia, takie jak: uderzenia, pęknięcia, wyszczerbienia, spalone lub pęknięte komponenty/części itp., uszkodzone, usunięte lub zmienione etykiety lub plomby gwarancyjne, produkty użytkowane w niewłaściwych warunkach (nieodpowiednie napięcia zasilania, narażenie na duże wahania temperatury i ciśnienia, wstrząsy mechaniczne, niewłaściwe użytkowanie, użytkowanie produktów w warunkach wysokiej wilgotności, zapylenia lub pod wpływem substancji chemicznych, oprogramowanie zabezpieczone hasłem itp.), nieprawidłowe ustawienia i instalacje, wadliwe źródła zasilania, gniazdka bez uziemienia, przedostanie się cieczy, metali lub innych substancji do wnętrza urządzeń, ingerencje mechaniczne lub plastyczne w produkty, podłączanie lub odłączanie określonych komponentów podczas pracy urządzeń, infekcje wirusowe, nieprawidłowe nadpisywanie oprogramowania i aplikacji, a także produkty/oprogamowanie zabezpieczone hasłem itp., jak również produkty, w przypadku których użyto nieprawidłowych programów instalacyjnych lub zastosowano inne sterowniki lub programy niż oryginalne. Instalacja lub uruchamianie produktów przez osoby nieupoważnione powoduje utratę gwarancji. Programy i informacje zapisane na nośnikach danych mogą zostać usunięte podczas operacji serwisowych. Zalecamy regularne tworzenie kopii zapasowych, a także obowiązkowo przed wysłaniem produktów do naprawy gwarancyjnej.
Maksymalny termin rozpatrzenia wynosi 15 dni kalendarzowych.
Przywrócenie zgodności może być dokonane poprzez:
- - rozwiązywanie problemów/naprawa produktu;
- - częściową lub całkowitą wymianę produktu;
- - wymianę na produkt o parametrach co najmniej podobnych / równoważnych do produktu, którego nie można naprawić lub wymienić na ten sam model;
- - zwrot wartości produktu w przypadku, gdy naprawa lub wymiana nie są możliwe.
Warunki gwarancji nie mają zastosowania do problemów lub uszkodzeń spowodowanych przez klienta lub w okolicznościach takich jak, ale nie ograniczając się do następujących:
- - dokonano ingerencji w produkt, został on naprawiony i / lub zmodyfikowany przez nieautoryzowany personel;
- - numer seryjny produktu (S/N - "serial number", IMEI, itp.), komponenty lub akcesoria zostały zmienione, unieważnione lub usunięte;
- - plomby gwarancyjne zostały zerwane lub wymienione;
- - produkt posiada fizyczne uszkodzenia: uderzenia, pęknięcia, odpryski, rdzę lub ślady użytkowania w niewłaściwych warunkach, takich jak: niewłaściwe napięcie zasilania, narażenie na duże wahania temperatury i ciśnienia, niewłaściwa obsługa, błędne ustawienia i instalacje, wirusy, nadpisanie oprogramowania, wniknięcie cieczy, metali lub innych substancji do wnętrza urządzenia itp.;
- - niemożność użytkowania z powodu zapomnianych lub utraconych haseł / środków bezpieczeństwa.
UWAGA!
Produkty objęte gwarancją będą odbierane przez firmę kurierską na nasze zlecenie. Prosimy o wypełnienie wymaganych informacji w formularzu. Po zatwierdzeniu Twojego zgłoszenia, w ciągu około 2 dni, kurier odbierze produkt. Prosimy o staranne zapakowanie produktu przed przekazaniem go kurierowi, aby zabezpieczyć go podczas transportu.